">
Owner Post Them



باحال ترین وب دخمـــــــ♥ــــــلونه
باحال ترین وب دخمـــــــ♥ــــــلونه

Bonjour!


خُوش اومَدید... ✘ـــــــــــــ♥ـــــــــــــ✘ خوشحال میشم نظر بذارین ✘ـــــــــــــ♥ـــــــــــــ✘ مَنو لینک کُنید..مَنَم لینکِتوכּ میکُنَم ✘ـــــــــــــ♥ـــــــــــــ✘ نظرات تبلیغاتی نذارین جون حذف میشن ✘ـــــــــــــ♥ـــــــــــــ✘ بے اِحتِرآمے مَمنوعِ ✘ـــــــــــــ♥ـــــــــــــ✘ بعضی وقتا مطالب از فیسبوکه ✘ـــــــــــــ♥ـــــــــــــ✘ خُوش بآشید ✘ـــــــــــــ♥ـــــــــــــ✘ میسی لاریسا :))

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


طــ♥ـــراح لاریسا
بهترین دید در: Mozilla and Google Chrome
In The Name Of God



باحال ترین وب دخمـــــــ♥ــــــلونه

best for ever

سلااام من خیلی وقت بود نبودم ببخشید :(

ولی حالا یه پست جالب گذاشتم :))
انشای یک کودک در مورد ماهواره خیلی باحاله 1 

باید بگویم که ماهواره چیز خوبی است ، چون ما اطلاعات زیادی از درون آن به دست می آوریم ، مثلاً یاد می گیریم که “چنار” علاوه بر اسم درخت ، اسم آدم نیز می تواند باشد. ما میتوانیم با مشاهده ی ماهواره با فرهنگ کشور های دیگر هم آشنا شویم ، مثلاً در کشور “بقلستان” مردم همواره به فکر ازدیاد نسل هستند و همواره تلاش می کنند که برای همدیگر بچه به دنیا بیآورند.
ماهواره داشتن ، پتانسیل امنیتی آدم را بالا می برد به گونه ای که ما دیشِ مان را در کور ترین نقطه ی پشت بام قایم میکنیم تا کسی آن را از خیابان نبیند ، و یا آن را در بالکن گذاشته و رویش پارچه می اندازیم ، بدون اینکه احدالنّاسی متوجه آن بشود.
ماهواره باعث پیشرفت تکنولوژی در ما می شود. مثلاً وقتی پدرمان کانالی را قفل می کند ، ما انواع و اقسام عددها را امتحان می کنیم تا به رمز دست بیابیم و این باعث می شود که ذهن ما به کار بیفتد.
ماهواره داشتن کلاس دارد ، به گونه ای که اگر کسی در خانه اش ماهواره نداشته باشد اورا اُمّل و بی سواد و از جامعه دورمانده میخوانند!
ماهواره داشتن در بحث های گروهی و فامیلی به ما کمک می کند ، مثلاً شب های جمعه خانواده ها دور یکدیگر جمع شده و عکدمی نگاه می کنند و در پایان آن را برای هم تفسیر میکنند و در آخر به این نتیجه می رسند که آنها استعداد خواننده شدن را داشتند اما سوختند !!
ماهواره داشتن حس کنجکاوی انسان را دو چندان می کند ، مثلاً ما در خانه ساعت ها راجع به این موضوع بحث می کنیم : که چرا آقای “روزخیز” روز به روز جوان تر میشود.
پدرم فکر میکند آنهایی که پایشان آن ور آب است ، بهتر می دانند درون مملکت چه خبر است! و من هرچه میخواهم او را توجیه کنم فایده ندارد و به من می گوید بچه برو سر درس و مشقت!
ما نتیجه می گیریم که ماهواره بسیار چیز مفید و کارآمدی است و ضررهای آن شاید به تعداد انگشت های یک دست هم نرسد! من به آقای معلم توصیه می کنم که یک ماهواره بخرد تا خودم برایش آبگرید کنم و حتماً برنامه های جـِـن تی وی را تماشا کند ، چون اگر نکند ، نصف عمرش بر فناست.
پایان



نظرات شما عزیزان:

sss
ساعت21:05---4 اسفند 1392
تو خواهشا گوه اضافی نخور تو جنبه نداری نبین گوه سگ اومدی اینجا ک... میگی
پاسخ:خفشه شو ک... پدرسگ ج... شمایی که جنبه و ظرفیت نداری حق نداری بیای وبلاگ من وب خودمه هرچی عشقم بکشه میذارم توش آدمای بی جنبه ی گ.....هی مثل خودتن که جامعه ی امروزی رو به لجن و کثافت میکشن


arash
ساعت12:10---4 اسفند 1392
سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد
لایق تندیس شدن نیست
درمقابل سختی ها مقاوم باش تا وجودت شایسته تندیس شدن باشد


aysun
ساعت17:35---16 دی 1392
موافقم.خخخخخخخ

zahra
ساعت10:48---5 دی 1392
سلام عزیزم وبت خیلی جالبه و پستای باحالی داره اگه دوست داشتی به وبم سر بزن ضرر نمیکنی

behnaz
ساعت21:06---21 آذر 1392
جالب بود.......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 5 آذر 1392| 13:12|larisa|

Welcome to My blog

نمایش مشخصات :تو
σтнєяs

αя¢нινє